Stockholm & Elin Stenkel

Publicerad 2011-11-01 21:15:29 i Allmänt

Imorgon direkt efter jobb så åker jag till Stockholm för att gå på Rihanna konsert men dessutom för att träffa Elin Stenkel. Jag stannar ändå tills på lördag för att vi ska få massa kvalitetstid:) Dessutom har hon och hennes pojkvän Claudio köpt lägenhet som de nyss fått nycklarna till. Så jag kommer mitt i flytten. Ha ha ha.

Ååååå jag orkar inte packa. Kom nyss hem ifrån jobbet efter möte hela dagen och sedan en sväng till butiken för att hänga om på barn avdelningen. Känner verkligen inte för att behöva tänka på vad jag ska ha på mig i Stockholm några dagar framöver. Vill helst inte behöva tänka alls. Dessutom går flyget så jag behöver sticka direkt efter jobbet imorgon och jag börjar jobba klockan sju så behöver verkligen packa nu. Försöker knäppa med fingrarna och sända all min energi till väskan. Taaadaaaa! Nej funka inte alls. Väskan är fortfarande inte packad så tar mig i kragen nu. Haaaaj!



Elin Stenkel & Jag



Elin Stenkel



Claudio & Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela