Ris Iphone

Publicerad 2011-10-31 20:59:21 i Allmänt

Tänkte att för er som undrar hur det går med min vackra vita norska Iphone så är situationen ganska skeptisk. Den har som sagt bott i en påse med ris ganska många timmar nu men utan framgång. Nyss kom jag på den briljanta idéen att sätta i laddaren så att den skulle få "hjälp" att starta. Du vet som när man kopplar startkablar till en bil. Hmmm. Det va då jag upptäckte att det dära med ris kanske inte var så bra ändå. Det gick nämligen inte ens att sätta i laddaren för där hade ju en massa riskorn smygit sig in. Efter en del pillande så fick jag ju bort riskornen och jag kunde sätta i laddaren. Dock utan resultat. Norska vita Iphonen är död, verkligen stendöd.

Det blev en angenäm vänskap- synd att den skulle vara så kort bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela