Går efter magkänslan

Publicerad 2011-10-12 08:33:00 i Musik


Jag litar starkt på min magkänsla och för tillfället säger den mig att en del folk i min omgivning har lite svårt med det dära som kallas ärlighet. Tänkte på det i går när det var dags att sova och jag har verkligen svårt för oärliga människor. Varför inte bara säga som det är? Istället för att försöka sätta dig själv i bättre ljus och babbla omkring sanningen och det som verkligen hänt? Jag orkar inte med er och ni gör att jag sover dåligt! Inte okej... skönhetsömn är viktigt!

Godmorgon förresten och ursäkta bitterheten! Men nu över till en glad nyhet: Jag har bokat min Stockholms biljett i början av November då jag åker över onsdag-lör för att gå på Rihanna konsert men framför allt för att umgås med Elin Stenkel. Can´t wait!

Nu väntar en galen arbetsdags... Men först ska jag kolla in snygg Rihanna och ful Drake. Rihanna är ju bara så het i denna videon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela