Jennie Blom har förlovat sig

Publicerad 2011-10-27 21:58:52 i Allmänt

Min fina Jennie Blom har förlovat sig med sin Henke<3. Hade fått ett mms i morse på min svenska telefon som jag upptäckte nu. Kunde inte öppna det även efter jag hade satt på mobildata så tänkte messa och fråga henne vad hon skickat, under tiden logga jag in på face- och då såg jag det. Hon och Henke hade förlovat sig! Tydligen hade hon skickat en bild på deras ringar imorse. Så gulligt! Näst nästa helg kommer jag till Halmstad och hälsar på dig blomman. Då ska vi fira din förlovning. Önskar dig och Henke all lycka:)


'

Henke & Jennie Blom




Hej! Jennie Blom heter jag- och jag är väldigt fin;)




Old One: Jag & Jennie Blom

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-28 09:16:56

Älskar dig emmii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela