Till dej från mej

Publicerad 2011-10-28 19:30:59 i Allmänt


Janne har fyllt år och det ska vi fira denna helgen. Eller framför allt imorgon för en fågel viskade i mitt öra att en viss dam är ganska bakfull idag. Passar mig perfekt med en slapp fredags kväll... Kan ju inte påstå att jag är på topp efter denna arbetsveckan:) Men i vilket fall som helst så har jag tänkt att jag och janne ska gå på Veronica Maggio när hon har konsert i Oslo den 24 November. Som den virrepanna jag är så glömde jag ju skriva ut biljetten när jag var på jobbet och hemma har jag ingen skrivare så gjorde ett hemmagjort födelsedagskort slash konsertbiljett i mitt block- man tager vad man haver! Nu hoppas jag bara att hon inte har för mycket i skolan just då... Hon befinner sig till vardags i Jönköping och alldeles för långt bort ifrån mig... Så hoppas hoppas! Snart kan jag fråga henne för tror hon är på intåg närsom!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela