Dermologica- Md formulations

Publicerad 2011-09-14 20:23:00 i Hälsa


Jag har sedan något år tillbaka använt mig av dermologicas och md formulations produkter när det kommer till ansiktet. Nu skulle jag inte få för mig att byta till något annat märke. Till rengöring använder jag dagligen dermologicas rengörings gelé och ungefär varannan dag använder jag också md formulations rengöringsformula. Efter rengöring applicerar jag ett lager av dermologicas ansiktskräm. Ansiktet är något som får ta mycket stryk så för mig känns det naturligt att använda bra produkter:)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-09-15 06:47:49

hihi, se där, har fått i dig lite vett också med båda id och rengjöringar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela