"Tack så jävla mycket för att den här skit dagen snart är över"

Publicerad 2011-09-29 23:25:59 i Hälsa



Enligt "the secret" ska man vara tacksam för allt man äger och har. Både det man kan ta på och inte. Som ni vet så lever jag efter "the secret" och tror att man attraherar saker, händelser och männsikor till sig. Denna veckan har det vart mycket med allt runt omkring och känner att jag inte fått tid för mig själv och mina tankar. Idag har verkligen vart en piss dag. Kan inte gå in på några detaljer för det är för privat och dessutom vill jag inte hänga ut några personer. Men vilket fall som helst så har jag  definitivt haft negativ dragningskarft idag. Ska försöka att vända den imorgon:) Men idag så tar jag efter Mia Tönrblom: "Tack så jävla mycket för att den här skit dagen snart är över"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela