Träna bör man annars dör man

Publicerad 2011-09-13 18:39:04 i Hälsa

Man måste bara bestämma sig! Ta sig i kragen o dra iväg till gymmet. Det är så lätt att man inte orkar när man väl kommer hem. Man sjunker ner i soffan och orkar inte ta sig därifrån. MEN man vet ju att när man väl är där så tycker man det är roligt och framför allt så har man så bra känsla i kroppen när man är klar med träningspasset. 

Träning för mig är en självklarhet. Jag hade aldrig orkat med min vardag om jag inte hade tränat. Jag lägger mycket tid på träning för jag vet att det är värt det. Du blir piggare, snyggare, gladare och hela du utstrålar mer välmående. Självklart känns det tugnt att ta sig till gymmet ibland men då försöker jag alltid finna känslan som man har efter man har tränat och tänker att så vill jag må! Och för att FÅ någonting behöver du GE någonting. Ingenting är gratis;)



DET HANDLAR BARA OM ATT BESTÄMMA SIG. INGEN KAN TRÄNA ÅT DIG! INGEN KAN MÅ BRA ÅT DIG. JAG VILL MÅ SÅHÄR BRA- SÅ NU GÅR JAG TILL SATS OCH SPRINGER BENA AV MIG;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela