Upp som en sol och ner som en pannkaka

Publicerad 2011-09-27 17:43:38 i Hälsa

I morse var jag duktig och tog mig till Sats för morgonspinning innan jobbet. Det var jag och åtta andra som gäspande satt på spinning cykeln i ottan. Ha ha ha. Har sagt att jag ska börja gå på morgonträning minst två gånger i veckan i alla fall. Så skönt att ha gjort det innan jobbet liksom. Men idag vet jag inte vad som hände. Har mått super bra hela dagen men nu sista timman på jobbet så vände det bara. Känner mig jätte trött och hängig, till och med lite ont i halsen. Min kropp fick kanske en chock av den tidiga spinningklassen. Ha ha ha.

Hade egentligen en massa planer för eftermiddagen och kvällen men just nu så är det endast sängen som lockar. Tänkte ta mig en powernapp och se om jag börjar gå på livet igen. Jag har inte tid att vara sjuk i alla fall... Det är ett som är säkert. :)





Färdig med spinning och påväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela